Blogia
DoRViSou

o BeLéN ViVeNTe

<center>o BeLéN ViVeNTe</center>
Fotos sacadas de aquí


Belén, campanas de Belén,
que os ánxeles tocan
¿qué novas me traedes?

Os homus sapiens, dada a nosa condición de cabezas pensantes, témola obriga de cambiarlle a letra as nosas panxoliñas de sempre, para reinventar un novo Nadal. E todos xuntos, a ritmo de hip-hop, montar outro Belén.
Hoxe preocupanme moito máis eses nenos que non teñen pesebre para nacer, eses nenos que están morrendo de fame, de SIDA, eses nenos violados ou maltratados en algures ou eses nenos a quén, dun balazo asasino, lle sesgan a vida...

Hoxe, máis que nunca, importame pouco que no portal de Belen entraran os ratos e que lle roeran os calzóns ao bon de S. Xosé.

7 comentarios

dorvisou -

¿Petons e llepades?
Maxino que será unhas palmadiñas no lombo e unha colleja. Se falabas de algunha outra cousa non me deixes coa dúbida.

Si, tienes razón siloam, es muy triste la realidad.

Bon Nadal CAMARADA.
Verémonos onde ti queiras máis xa me tarda ese día onde poda abrazarte e compartir contigo un tempo real. Ten por seguro, que non nos van faltar cousas das que falar.

pepe penas -

Algún día xa nos veremos en Dorvisou para cantar "os Reis".
Bo Nadal.

siloam -

san josé de arimatea:PP, me recordaste a kiko veneno, pero lo cuentas es tan triste (por real); vaya pesebres vacíos tenemos!
bicos.

madfaldiña -

Bon Nadal!
Molts petons i unes llepades ben dolces al meu "lambón" preferit ;)

dorvisou -

Mentras procuremola paz con guerras así nos irá.
¡que pena máis grande!. non si?
Chin-chin...muralla.

Peke: A fortaleza dos nosos nenos, moitas veces, é recíproca ás nosas debilidades.
Chin-chin, saúde e terra.

peke -

E eu brindo convosco para que ninguén, neno ou adulto, se deixe vencer polo odio. Bicos e grandes festas. :)

muralla -

Moi interesantes os enlaces que puñeches, interesantes e aclaridores.
Hoxe aquelas terras teñen ben pouco de santas, porque nelas danse grandes penalidades e grandes inxusticias, cousas que si que, coma ti dices, tería que intentar solucionar o Nadal e traer esa paz tan necesaria.
Brindo contigo pra que ningún neno do mundo sufra ningún tipo de door...
Muitos bicos e boas festas, meu pombiño.Muralla