Blogia
DoRViSou

SPaCe - eSPaZo (o meu) - eSPaCio

<center>SPaCe - eSPaZo (o meu) -  eSPaCio</center>

Foime un pouco difícil escoller a foto para o tema de hoxe. Xa sei que o mundo é moi grande, seino desde que escomencei a camiñar. Primeiro desde a minha casa até a escola da Capilla e máis tarde desde Dorvisou até o Castro de Cumeiro para coller a "guagua" escolar...
Si,o mundo é moi grande. E a minha aldea, desde a chousavella, tamén.

...jeje, como se nota que só me quedan uns días para colle-las vacacións.

3 comentarios

Paco Penas -

Noctu, creía que sólo los niños aprendían jugando. Sigue viajando y soñando, date una vuelta por el pasado y otra por el futuro...
Un abrazo.

Pepiño, espero ese tf. porque teño a sinceira necesidade de abrazarte.
Saúde e terra.

pepe penas -

A ti faltanche unhos dias para as vacacións, e eu rematoas cando ti as comezas..non hai xeito de vernos en Dorvisou. Xa che mandarei o numero de telefono para que me chames cando veñas. Cando pase pola carretera xa pararei na Chousa Vella para ver o grande que e Dorvisou.
Unha aperta.

nocturama -

Sí, que casualidad! Apenas vi tu foto me quede impresionado... que fuerte!
la distancia, el centro...

Hace rato que estoy cambiando pantallas, yendo y viniendo jugando con la tierra y la luna, con las sombras de una, los relieves de otra, viajando y viajando, un julio verne de la tierra a la luna y es tanto el viaje..
Estamos en órbita Paco.
Saludo planetario