Blogia
DoRViSou

MÚSECA EN DORVISOU
foto propiedade de Pepe Penas

<center>MÚSECA EN DORVISOU<H6>foto propiedade de Pepe Penas</H6></center>

Me lleve
una gran alegria cuando el teclear en Google
la palabra Penas me aparecio Dorvisou. Siento que di
un gran paso en el tiempo.Acababa de llegar del
Archivo Historico Provincial de Pontevedra, donde
estuve investigando en el Catastro de Ensenada la
parroquia de San Tome de Insua ( año 1753 )...
Digo lo del paso del tiempo, porque ver Dorvisou en el año 1753 y a
continuacion en Internet,parece que impresiona ¿no?
Lo dicho..


E aquí encontrei, que duda cabe, un novo amigo.
Gracias Pepe Penas, por esas fotos maravillosas que estás a enviarme.


3 comentarios

Paco Penas -

Gracias a ti Guillermo por ser como eres. Ti si que eres un "regalo" para a xente de Dorvisou.
Un día quixen facer un post desa persoa da que tanto me falaba minha nai pero non tiña foto, roubei unha na rede e escribin algo...anda por aí, ao millor xa encontraches...
Gracias pola visita.
Unha forte aperta para ti e para a tua dona.

Guillermo Cedeira -

Yo no solo me encontré con la foto, me encontré con las gentes de Dorvisou, ¿ por casualidad.? No porque alguien me quiso hacer un regalo.- Gracias a todos vosotros.- Guillermo

pppnas -

Ainda que xa pasou algún tempo..gracias por poñer ese retrato..foi a primeira vez que vin o meu nome espallado polo ciberespacio (dise así?)