Blogia
DoRViSou

BANANAS

<center>BANANAS</center>
A foto de hoxe adíco-lha a incombustivel jaio porque foi ela o primeiro que me veu o pensamento
cando iba no coche e vin o cartel da foto


A verdade é que cando escribo son consciente das minhas limitacións linguísticas
que non fan outra cousa que merma-la minha vontade.
E ademáis, teño que confesalo, sempre que o fago,
unha sombra a xeito de nube que ameaza con chover
tápame o sol. Esa "nuvem" leva o nome de pawley, de jaio,
descalza, vendell, graciela, a tola de María e outros que leo cada día.
Nunha pequena conversa online con Pawley contábame
que cando el escomenzara neste mundo bitacorero,
esa forza instintiva de superación foi o que o levou a traballar con máis ánimo cada día.
E con esas ansias de superarme ou motivarme me sento a diario neste recuncho.
Esta bitácora non pretende ilustrar mentes inquedas
nen aspirar a cuotas de popularidade non soñadas.
Máis ben, pretende ser un berro calado contra os pecados capitales do mundo
E a mediocridade dos deuses que o amparan... cousas intrascendentes que acontecen.
Nada, que como xa tedes taxi eu son o cama-eros galego nas Canarias que non regresou a terra no xacobeo (soa ben e todo).

2 comentarios

dorvisou -

Non mulher, non.
Esto axuda a superar moitas ingratitudes dos tempos modernos.(e todo mentras os nenos durmen e medran)

peke -

Pois non se lle ocorra deixarnos, meu amigo.