Blogia
DoRViSou

DÍAS EXTRANHOS

<center> DÍAS EXTRANHOS</center>
Levanteime as sete e media.
Era o meu día livre pero a minha companheira díxome
que ia a quedarse na cama porque tinha gripe.
Entón prepareí o colacao dos rapaces e fun a levalos a escola.Tamén aproveitei para fazer a compra e deseguida regresei a casa. Xa na casa, dei-me conta do día que me esperaba e sen perder tempo puxenme a elo.
Escomencei por limpala casa, fazer as camas, barrer e fregar o chan e ponher a lavadora....sen descoidar, porsuposto, as atencións a minha companheira de viagem. Fixen o xantar e fun a busca-los nenos. Xantamos e fun a levalos a múseca e informatica mentras eu fun a fazer recadinhos que me encarregaran.
Regresei a casa sobor da sete da tarde e rematei limpando os cacharros da cociña e colgando a roupa que mesmo secara xa, na lavadora.
As oito da tarde, nesa divina hora do coito na minha aldea, senteime canso e sen ánimo a fumar o meu primeiro pitilho antre unha sensación mui extranha.
Tiven medo, muito medo, sentin como se me fora a baixar a minha primeira regla.


NOTA DO AUTOR: Covertirme agora o Islán non, prometoo, pero o lusismo non sei que dizer.Tenho necesidade de ordear este galinheiro linguistico que me aterra e me limita.

4 comentarios

dorvisou -

Pawley, Xa o vexo no carnaval de Rio ou polomenos na feira de Valença do Minho

Martin Pawley -

Algún ano destes eu tamén terei que ponher orde...

dorvisou -

jeje...

peke -

¿Galiñeiro lingüístico?, ¿só galiñeiro?