Blogia
DoRViSou

AS CARTAS DE AMOR RIDÍCULAS

<center>AS CARTAS DE AMOR RIDÍCULAS</center>

Como un rayo de luz que el sol envía
através de mi ventana sombría,
En mi frondosa y exuberante fantasía
brilla tu imagen hermosa y afrodita.

Ou mesmo

Se hará de noche
y ya no veré las olas
con su manto azul
acariciar las rocas.

Ou tamén

Yo pienso en ti
tu imagen está fija en mi mente,
sin tregua, a toda hora.
Tu ausencia es como una llama de fuego,
que en este momento,
entre el silencio me devora.


Naqueles tempos as cousas importantes escribíanse en castelan ¿non si, pawley?
Eu escribía en castelan i ela en galego pero deseguida me deixei seducir polo encanto da "lingoa" galega.
Ao final, como decía (Fernandinho Pessoa)

A verdade é que hoje
As minhas memórias
Dessas cartas de amor
É que são Ridículas.

2 comentarios

dorvisou -

Pensei que decías que ficaras sen vista tratando de vela rapaza que aparece no fondo da foto..jeje

xisbe -

Hermosa foto pero fiquei sen vista tratando de ler as verbas finais