Blogia
DoRViSou

MoSTeiRo De CaRBoeiRo

<center>MoSTeiRo De CaRBoeiRo</center>
Trasdeza de Carboeiro,
no camiño de Santiago,
romerías da Saleta
e Santa Isabel de Escuadro.

Trasdeza do val ullán
Polo Toxa do cadeiro
ate as cumes do Candán.

Ansemil do cabaleiro,
Dornelas, Breixa, Trasdeza,
coa románica beleza,
co oxival feitizo
de Carboeiro.

Quen o fixo?
un home, un anxo¿
¿Que canteiros traballaron o miragre do mosteiro?

"Hay en el aire limpio de Carboeiro escuela de pájaros cantores. En el inmenso silencio de la tarde se escucha pasar el viento con sus pasos de seda. Y no sería extraño que en el crepúsculo vespertino, a la hora de entre lusco y fusco, alguien creyera ver pasar la procesión inacabable y eterna de los antiguos monjes, puntuales a los oficios".
ÁLVARO CUNQUEIRO


Outros enlaces interesantes:
O DeMo De CaRBoeiRo

o CiPRiaNiLLo NaS CReNZaS GaLeGaS

11 comentarios

dorvisou -

Non podo ir en semana santa. só en navidades e polo mes de xuño. Bueno, espera ti a ver se me toca a primitiva este fin de semán.

muralla -

Me cago no demo, eu non podo ir hasta o 10 de xulio ou por ahí. Logo quédome hasta finales de agosto.
E en Semana Santa, vas?
Un abrazo.Muralla

dorvisou -

eh muralla! eu andarei por aqueles lares no mes de Xuño. Gustaríame moito facerche de guía e até de anfitrión, non teñas dúbida.

dorvisou -

mad, peke e muralla, moitas gracias por facervos participes do meu amor pola terra. Caladiña, Pppenas e Manuel son froitos desa terra (manuel naceu no concello de Touro pero eu sei que sinte devoción por todo aquelo que revule ó outro lado do rio Ulla)

dorvisou -

Fai dous anos estiven disfrutando alí mesmo da musica folk, do polvo a feira, da empanada, do viño, da xente e do misterio que encerra aquel paraxe. Tamén lembro un señor que decía coidar do mosteiro anos antes de escomenzar a restauración, chamábanlle Pedro das cabras e facía unhas figuriñas moi bonitas de pao labradas coa navalla.

muralla -

Apuntome o nome do mosteiro pra intentar ver as sus ruinas, que na foto son fermosísimas, iste verán.
Encantoume a lenda...
Unha aperta e un bico.Muralla

peke -

Vaia panzada más agradable acabo de darme. ¡Grazas!

mad -

Muitas gracias, mina sin fondo....
Todo un descubrimiento para mí...
Beixos, muitos, queridiño

caladinha -

Buaaaaaaaaaaa!!!!

Cantos recordos de gholpe:

Aquela proxección de "El nombre de la rosa" entre as súas paredes, vivenciación pura.

A festa folk, que ben resoan dentro as pandeiretas!

Unha tardiña sentados no tellado, parolando e respirando ó compás do val.

dorvisou -

Moitas gracias meu amado amigo.
Ás veces pásanos como a miñoca que se a partes en dous anacos cada un vai para o seu lado. Ti por Catalunya i eu por Canarias...
Por certo, se queres vir pasar o Nadal na nosa compaña sería a mellor loteria que me tocase.
Unha fortisima aperta.

Manuel -

graciñas, amigo paco pola foto mais tudo o traballo de documentaciom deste recuncho cheo de magia no centro da Galiza profunda, unha aperta