Blogia
DoRViSou

a PRiMeiRa VeZ NoN é a MeLHoR...

<center>a PRiMeiRa VeZ NoN é a  MeLHoR...</center>

No dia da comunhão solene
Fui de camisa engomada
Calças de terilene
E a garganta apertada

O velho alcino barbeiro
Levou-me o cabelo à faca
Fez-me um corte à francesa
Com cheirinho a talco e laca

Que domingo deprimente
Eu ali de fato e laço
A sorrir para o retrato
Com cartilha e fita no braço...

...Mas quando tudo acabou
Corri a casa disparado
E ao vestir a velha roupa
Fiquei logo confortado

O retrato que aqui vedes
Na cómoda da minha avó
Sou eu, sou eu
No dia da comunhão solene


(No Dia Da Comunhão Solene
Carlos Tê / Rui Veloso)

10 comentarios

Brocco -

Xustiño no cravo! Esa letra describe á perfección ese día para esquecer... (merda de traxe, todas as nenas tiñan un mellor ca ti, babababa).

dorvisou -

Muralla, tes moita razón, estaba, estaba...

dorvisou -

Jajaja...
Esos añitos de máis fixéronme adulto. Agora aos cuarenta só penso en como ser mellor persoa, daquelas só pensaba en como peinarme para estar máis guapo.
Unha forte aperta, amigo Verao

muralla -

Pero que guapiño eras meu neniño!!! Estabas pra comerte a bicos...
Unha aperta. Muralla

Juan Luis Verao -

Eres clavadito a la actualidad, eso si con unos añitos mais, un abrazo,

dorvisou -

Minha madfaldiña, aqueles zapatos eran síntomas de humildade. De moita humildade, diría eu.
Si, Rui Veloso outra vez, ti máis eu.
Moitos bicos e apertas.

dorvisou -

Si Pepiño, a primeira comunión era como un cancelo para entrar no reino dos pecadores.

mad -

Pues es verdad, incluso yo te los hubiese dado. Y de nuevo Rui Veloso, gracias.
Beixos, muitos, muitos

pepe penas -

Estabas moi elegante.Cando fixen a miña fun de paisano..o meu pantalón era curto...non habia retratistas..non facían festa ningunha..ainda non estabamos contaminados pola moda.
Unha aperta moi grande

dorvisou -

Traxe novo, zapatos vellos e cariña de santo. O corte á francesa tampouco está nada mal. ¿como non me ía dar bicos no espello cando era neno?