Blogia
DoRViSou

aPaGA eSa LuZ...

<center>aPaGA eSa LuZ...</center>
Mentras non me chega a minha cámara nova ando a probar outras. Despois da canon EOS D10 deixáronme prestada para estas vacacións unha sony DSC F707 que leva unha óptica carl zeiss e, a verdade é que estou impresionado coas suas prestacións. Coido que levarei máis de mil fotos tiradas, o único problema, como prefiro sacalas con moita resolución para ampliar algunha, é que agora teño que rebaixalas ata 20k para poder postear e a maioria quedan moi pequenas. Probei co photoshop, xnview, paint... e a única solución é sacalas con unha resolución de 1280x960 ou 640x480.
Asi que, fotos xa teño, tempo tamén, agora só falta algo que contar.
¡Outro día será!

5 comentarios

Jordan 6 -

How fun! I linked to this on last weekend's weekly roundup and am just now getting around to letting you know. (I guess we were busy celebrating Easter!) Thanks so a lot for sharing!

dorvisou -

Xisbe, A solución está en sacar fotos de menor resolución para poder despois rebaixalo tamaño. Se saco fotos de case dous MB é imposible conseguir rebaixalas a 20 K e que se podan ver ben. De tódolos xeitos, eu estaba acostumado a traballar con un programa da minha impresora e nestes días non a teño.
Feliz ano e apertas.

dorvisou -

Ás súas palabras son as que non precisan de fotos...
Bicos, orella e cacheira.

xisbe -

O millor é reduci-las en photosop, e JPEG, e ao final,cando che pregunte con que calidade(nunha escala de 1 a 12) con poñer 6 é máis que suficiente para a web. Supoño que xa o farías pero por si acaso. Se precisas máis información mándame un mail.
Unha aperta e feliz ano.

muralla -

Esta foto non necesita palabras...
Bicos mil. Muralla.