Blogia
DoRViSou

TiNY...PeQueCHo...DiMiNuTo

<center>TiNY...PeQueCHo...DiMiNuTo</center>


Ao mellor tiña razón CHarles Baudelaire cando dixo que a fotografía convertírase no campo dos pintores fracasados. Non o sei, só podo dicir que Através dela podo alcanzar cuotas insospeitables de benestar estético. Que grazas a fotografía podo contemplala natureza das cousas desde outro lugar no mundo. Así como que, através de ese pequecho boraco podo mergullarme nesa inmensidade ante á que moitos pecharan os ollos.

5 comentarios

muralla -

A min tamén me gusta muito a fotografia e non creo que sexa a himá de ninguén...
Boa foto. Unha aperta. Muralla.

Óscar H. -

E agora me pregunto:
- ¿Porqué aínda non puxen unha ligazón na miña páxina de Dorvisou? ¡Se entro tódolos días! Pois veña, vai unha de ligazón ----8----

Óscar H. -

Desde que teño a dixital case non dou catro pasos sen ter a necesidade de fotografar. Pero e que é tanta a beleza que nos rodea, que non dá a memoria para tanto. As imaxes retratadas tamén obrigan a centrarse nas cousas pequenas, e como di Siloam, aprecias outra perspectiva.

siloam -

o millor , coma sempre, no comporar. Facer fotos axuda a mirar e ver de outra maneira.

peke -

A aparición da fotografía revolucionou a pintura. ¿Que utilidade tiña facer un retrato realista se se podía facer unha fotografía máis fiable? Ao principio dixéronse moitas cousas, pero aquí estamos e hoxe ninguén pesna que esta arte sexa a irmá menor da pintura. Foron tempos.
Grazas polas túas indicacións, Paco, aínda que me queda moito por aprender e son lenta para estas novas tecnoloxías. :)