Blogia
DoRViSou

BoN PRoVeiTo...

<center>BoN PRoVeiTo...</center>
Eu tampouco como calquer cousa...
canta razón tiña aquel que dicía que os ingleses inventaran a sobremesa para esquencerse da comida.
Esta foto pertence a unha serie de fotos que estou facendo para expoñer no propio restaurant onde traballo . É un dos pratos que máis me gusta recomendar  pola sua presentación. Un carré de cordeiro de leite asado cunha salsa de romeiro e mel.
A vista é o primeiro dos sentidos que participa nesa comuñon entre o cliente e os manxares, sempre que o cliente non sexa cego, claro está. Tamén é onde un cociñeiro pon de manifesto a seu arte. Sempre digo, que un mal cociñeiro nunca deberá perder o tempo decorando un plato, ademais de mal cociñeiro sería tamén un insensato.
Espero que vos aproveite a todos...Amén

7 comentarios

Paco Penas -

Pedro, estou a maxinarme que suban as ventas tanto que me fichen para o seu departamento de publicidad calquer deses groups americanos...
Un saúdo.

Paky, como sé que te gusta tanto el mar, date una vueltecita por Tenerife y podrás ejercitar con placer la vista y hasta las pupilas más degustativas...bikos.

Paky -

Unos colores preciosos. Me encanta la foto. Un saludo

acedre -

Os clientes van acaban comendo as fotos da boa pinta que tenhen.

Paco Penas -

Jose Manuel, o rincón do arroz está a covertirse nun oasis en pleno deserto. Xa sabes, man de obra cualificada e non por ser galega barata...jaja.
Poñereime en contacto contigo deseguida.
Un aperta "taliban" de Montealto.

Pepiño, na túa casa tamén tes unha artista da cociña galega tradicional, seino ben do moito que me aproveitou. Lástima que tivera que collelo Castromil tan axiña.

Peke, queres dicir que che gustan as minhas fotos. Grazas minha amiga.

peke -

Non son unha grande comellona, pero encántanme as fotos de comida. Ummmmmm.

pepe penas -

Ten tino cando expoñas as fotos, non sexa o demo que alguén as coma...parecen comida..comida..desa que se come.
Unha aperta

jose manuel -

UMMM.. A VERDADE E QUE ULE EIQUI,PERO ACABUSECHE O ARROS
PRA FACER AGORA CARNE
BICOS