Blogia
DoRViSou

Da QuiNTa Do 63....¿e logo?

IMG_8483

ZooM
O día catro cumprín coarenta e cinco anos, celebreino toda a semana, o Domingo nunha pequena xuntanza desas nas que case remata un por perder o creto. O lunes en Vilaflor , compartindo mesa en casa Chamo da Escalona, co amigo Román . O Mercoles saín de kopas como cando tiña os anos que ten o meu fillo... e o Venres acabei paseando pola praia de madrugada.A foto de hoxe representa moi ben o meu estado actual, atópome nun xardín con frores e eu son a porta destartelada do fondo. Digoo por se algún non se había enterado.Bicos e apertas, voume a dar un baño.

7 comentarios

Mercedes Seixo -

Moitas felicidades!! eu tamén chego tardeee!pero bueno...Faltame concreta-la data pero ou aprimeira ou segunda de setembro andarei por aí ó sol!!!bikiñooooooos

Paco Penas -

Minha peke, graciñas. A partires de agora vou celebralo cada día polo que nunca será tarde para felicitarme.
Bicos.

peke -

Con algo de retraso pero felicidades!!! Xa che digo que teño certos problemas para acceder á túa páxina.

Paco Penas -

Thank you, Marinha de Allegue.
Aurora, se a carteira levase 100 euros, o rapaz xa tiño ido por ela, jeje. Biquiños a todos.

Beatriz, bueno, bueno... sempre me pregunto cando nos veremos?

Beatriz -

que vas ser ti unha porta vella!!!?
:)
felicidades!!!!

aurora -

Felicidades con un pouco de retraso. E graciñas polas fotos,xa chamei a Usío para darlle a carteira pero aquel día non podía e quedou de chamarme, pero ainda espero a súa chamada, ai non o martes chamareino eu. Bicos pra todos.

Marinha de Allegue -

Xa sabes que son fan das túas imaxes e sendo de ventás ainda máis...

Un bo día e unha aperta meu sol.
:)