Blogia
DoRViSou

A Filla Do eXoRCiSTa TaMéN eRa GaLeGa...

 

Si, "a filla do exorcista tamén é galega" ven sendo o títudo da minha derradeira exposición, Un títudo que non me atrevín a poñer nos cartel por mor a que me retiraran a suvención do patronato de cultura, jajaja...

Colgar unhas fotos dunha parede parece que non deixa de ser un arrebato exhibicionista e do máis egocentrista. Iste é o resultado dunha pequena enquisa feita con certa malicia a uns cantos amigos. O de exhibicionismo non me chamou tanto a atención , porque sempre tiven certa tendencia a ir perdendo roupas pola camiño ata quedar espido para o mundo, pero en canto ao do egoismo, doume que cavilar,  e aínda non cheguei a ningunha conclusión...

O que teño por certo é que para min, "colgar fotos dunha parede", non deixa de ser unha vía de escape que me axuda a fuxir un pouco deste mundo tan  politizado e contaminado e achegarme ao mundo da cultura e da arte.

Bueno, como digo sempre, moverme para que o mundo non pare.

cartel-1

 

3 comentarios

Anónimo -

Ah, boa parte das fotos da expo xa foron publicadas neste blog e tamén se poden ollar no siguente enlace.
http://www.flickr.com/photos/dorvisou/sets/72157606833515219/

Paco Penas -

Coñecendo a fina retranca do señor, estou a preguntarme se non quererá vostede poñerme nun apreto despois da inocentada do 28 de Decembro?, jeje
Bueno, pois entendo que esa velocidade de internet-tartaruga que a Xunta lle otorgou como gracia as nosas queridas comarcas do interiore, non lle permitiu velo video de youtube para coñecer un pouco máis do autor da exposición, jajaja

Chousa da Alcandra -

Imaxino que esa exposición vai vento en popa. Será moi osado pedirlle ao expositor que fotografíe a sua propia exposición para amosala neste blog?