Blogia
DoRViSou

HoT- QueNTe-CaLieNTe

<center>HoT- QueNTe-CaLieNTe</center>

Un venres máis, unha foto máis...
O tema de hoxe era caralludo para unha foto un pouco máis voyeur, mais como non quero ferila sensibilidade de ninguén, ímolo deixar así.
¿Onde se vota?
...Pois, entrades polo enlace de photofriday, que está debaixo da foto, e atoparedes na parte superior o siguente texto:
"VOTE! Cast your votes for Noteworthy from the 'Tiny' Challenge!"
Picades na palabra Tiny, xa que sempre se vota a foto da semana pasada,e a dereita aparecen todas as fotos publicadas, entrades na páxina de arroutadas e tamén, por favor, na de jaio la espia, exercendo o voso dereito a votar en "cast noteworthy vote"
Só se pode votar até o domingo pola noite. Así que veña....VoTaNDo que é XeRuNDio
¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres
¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

3 comentarios

Óscar H. -

Moi boa, si señor.

dorvisou -

jeje...ese comentario en inglés al que te refieres no será de copiar y pegar. Mi inglés, por cierto, con acento gallego, es simpatico pero no supera mucho al de mi hija de seis años.
Las fotos del photofriday ya están un poco repetidas, mi archivo se va quedando vacio y sólo me queda esperar a tener más tiempo libre para sacar nuevas fotos.
Un beso con...

Jaio, espía -

Joío ¿y para qué me van a votar a mí si tú eres el mejor? Gracias por el intento, pero... no tengo nada que hacer al lado de tus fotos. Esta, por cierto, se sale. Y hasta tienes un comentario en inglés en la que has presentado. Enhorabuena!
¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres