Blogia
DoRViSou

Summer

<center>Summer</center>
PHOTOFRIDAY

Lástima que nas vacacións o tempo sexa tan relativo como incerto.
Aínda me doen os ollos de tanto miralo Berce .
Por certo, estrenei unha nova lente, un 28/300 mm F3.5-6.3. Un zoon xeitoxiño para camiñar menos anque a sua calidade non ten nada que ver co meu favorito APO MACRO 150mm  EX DG HSM , un F2.8 que oferece unha calidade moi superior e que axuda a exercitalos músculos do que che fai danzar.
Este ano non tiven tanto tempo libre coma outros anos. Compromisos familiares fixeron que estivese máis tempo coas ás pegadas a lama da terra.
Espero resarcirme nas vindeiras nunha forte aperta con todos aos que quero tanto. 

9 comentarios

Paco Penas -

Unha vez máis teño que disculparme por andar desaparecido en combate sen dar sinales de vida. Obras na casa, ordenador escarallado, xornadas de traballo intensivo, noites témpadas do outono da minha vida...
Xoia de Jaio, Muralla, Sonela, peke, marinha...QuéRoVoS moitisimo, sodes o meu Harén...BiQuiÑoS.

Sergio, me encató tu página. Tus fotos son muy buenas. He estado hablando de ti con Manolo, espero que disfruteis mucho de Menorca y poder visitaros pronto.
Un saludo.

sonela -

Animo meu, que xa falta menos para as próximas.
Moitos bicos pero moito máis cálidos que o obxetivo ;-)

Sergio -

Hola ,muy buenas desde Menorca !.Tu amigo y ahora mi compañero de trabajo Manuel , me dio la dirección de tu blog y me parecio estupendo,tanto las fotos como los comentarios.Yo tambien soy aficionado a la fotografía y tengo un fotoblog sobre Menorca.
Saludos compañero !!

Muralla -

Paco, ainda andas por Galiza?
Si é así chámame, que nos vemos...
Bicos.

jaio la joía espía -

Paco, tenemos telepatutía, también yo iba a poner una parra como símbolo de verano... opté por una escena familiar, la sangre me puede.

Paco Penas -

¡aiii...que xa me quedei ser ordenador!
Chegaron dous días para decatarme que sen o meu Uxio non son ninguén. Agora toca esperar que alguén mo arraxe e mentras a velas unllas dos pes medrar.
Bicos e apertas.

peke -

Benvido. Alédome de que o pasases ben e do teu novo xoguetiño. :)

Marinha de Allegue -

Resultoume casi tan agradable compartir conversa contigo coma poder disfrutar desta suxerente foto.

Unha aperta.
:)