Blogia
DoRViSou

aRTeS e oFiCioS

Lorena
Ás veces gustaríame colgar fotos dos meus fillos, da minha compañeira, dos meus amigos... Fotos que me gustan pero négome a facelo para non violalos seus dereitos á privacidade e intimidade.
Máis hoxe, sen pedir permiso a interesada, colgo esta foto. A importancia do documento coido que é de interés xeral, polo que espero que non se enfade nen chame ao seu abogado:-)
Por certo a ver como anda de agudeza visual a minha xente e sabe dicirme de que "oficio" se trata?

7 comentarios

zeltia -

Veña, pido papas.

A rapaza do arco -

Como me vou enfadar, Paco? Ao contrario, en canto teña diñeiro insístoche para que te deixes contratar como o meu fotógrafo persoal, que sacando ti as fotos calquera sae ben :D

Ninsesabe -

¿Terá que ver co liño?

peke -

Parece tea ou papel. Tamén me lembra unha filloa. Non sei que será.

paideleo -

A min seméllame unha pel ou unha tea pero o de abaixo é dun ferreiro.
Non sei que será.

pepe penas -

¿pode ter algo que ve co papel?

tina oiticica harris -

Anduve enferma, muy enferma. No sabía que mis fotos eram públicas pero el problema está resuelto. anduve de vacaciones en la Net y por eso no vi tus fotos. No he regresado completamente. Pero quiero decir que la foto me parece ser de una ocupación famosa de las islas gallegas: del trabajo en telas, bordado decimos em português. Aprendi de manera cruel sobre el peligro de fotos públicas. Bueno, es todo, unn buen día, Dorvisou.