Blogia
DoRViSou

AGROPOP-ART

<center>AGROPOP-ART</center>
Estou preocupado porque hoxe pola mañan ao espertar, a primeira imaxen que me veu a mente foi a dun vello tractor barreiros que tiña o meu sogro na aldea.
Antre recentes posts do blogomillo e que mañan durmo en Compostela, estou que non estou.

¡BBRRRUNBRRONN…!Pisalo o embrague e o acelerador a fundo dúas veces como os máis avezados.
Non sei, como querendo estrenalos oidos ou mesmo perderlle medo o ruido.
Cando estaba só na casa maniobraba pola eira. Adiante, atras...sempre pola mesma rodeira
pero o que de verdade molaba era collelo polas longas pistas da parcelaria, eses atallos dos inxenieiros.
primeira , segunda, terceira....soltalo embrague, darlle jas a tope e facelo brincar de diante coma unha becerra, ata que botaba fume nejro con muxicas de lume pola chaminea.

9 comentarios

Brocco -

A mi se que me está a entrar morriña, lendo os teus posts...

Jaio la espía -

Paco, no sé si olvidaré algún día que usted no quiso hablar conmigo. :P

peke -

Como se nota que estamos de vacacións... ¡A ver cando volve! :)

Depósito -

Agropop-art: a evolución do bravú na arte plástica.

descalza -

¡¡longa vida!!

dorvisou -

Non sei quen decía que os que tamén soñan de día son conscientes de moitas máis cousas que os que só soñan pola noite.
Non deixe de soñar, o seu mundo será ainda máis grande.

dorvisou -

Paleón: Só quixen aportar o meu grauciño de area a unha causa tan xusta como me parece o movemento agropop-art.
¡ viva o agropo-art!

peke -

Confésolle, Dorvisou, que o meu soño secreto é subir a un cacharro deses e contemplar o mundo desde o seu cume. ¡Ai!

paleón -

...esto recórdame ao relatiño John Deere de Jaureguizar... viva o Agropop-Art !!