Blogia
DoRViSou

LiBeRTaDe CoMPaRTiDa

<center>LiBeRTaDe CoMPaRTiDa</center>
"Se o instinto e a razón che marcan camiños diferentes, sigue o teu instinto porque a razón é cousa de todos". Esta fraseciña de Villaespesa iluminóume moitas veces neses días escuros i espesos da minha vida.
Hoxe,día libre, día do meu orgullo pailan e lonxe daquel desacougo ou proído xovial vou ir camiñando até o cume desas montañas que tendes na foto, que mesmo parecen dous montóns de area e non o son, para disfrutar da paisaxe, dos aromas do mar, da poesía, da fantasía...

Xa sei, que teño que quitalas malas herbas das plantas e limpala terraza, cambiala luz da entrada, ordealo trasteiro... pero é que hoxe levanteime daquel xeito e síntome rrarorrarorraro.

5 comentarios

dorvisou -

Pois en Turquía non foi...jeje
Ocorre que se endereitaba u horizonte desaparecíame a cabeza do monstruo da foto.
A praia é a do Medano. Un povo do município de Granadilla do que seguramente xa escoitou vostede falar algunha vez anque só fose por estas cousas.

http://www.surfcenter.el-medano.com/infos/espanol/

Vendell -

Eis dorvisou, ¿qué montes son eses? Por certo, o horizonte escóralle a dereita.

dorvisou -

Xa está correxido, pp.
Pola mañan estaba rrarorraro e agora estou cansocanso.
Ando maquinando co meu fillo de facelo treito do camiño de Santiago dende O Cebreiro no vindeiro vran e teño que ir poñendo a máquina a punto. Mesmo terei que ir pedirlle consellos o meu amigo Román que camiñou tres anos e medio sen parar.

pppnas -

Esqueceume dicir que era eu. Estoume facendo maior.

Anónimo -

Se te sintes rrarorraro.. eche cousa do corpo;como dicía un que coñeceía eu: se o corpo che pide auga, dalle viño..e se che pide viño.. dallo.. non e bo irlle sempre pola contra.
Por certo o enlace que tes a miña páxina non funciona. si lle tes posto www , proba a quitarllo.
unha aperta