Blogia
DoRViSou

iNTeGRaCióN

<center>iNTeGRaCióN</center>
AUTORRETRATO
(Fagan o favor, piquen no enlace e comproben cos seus ollos as sete diferencias)
 
O ESPELLO
Un home espantoso entra e mírase no espello.

—¿Por que se mira vostede no espello, pois que non pode verse a si mesmo sen desagrado?

O home espantoso respóndeme:

—Señor, segundo os inmortais principios do 89, tódolos homes teñen iguais dereitos; xa que logo, posúo o dereito de mirarme; con agrado ou desagrado, iso non atinxe máis que á miña conciencia.

En nome do sentido común, seguramente tiña eu razón; pero, desde o punto de vista da lei, el non ía trabucado.( Xela Arias )

Bueno, eu como o R. Madrí, nen tanto como dicen "algunhas" nen tampouco como dín "algúns"...o que si é verdade é que me amparo tamén nos principios do 89.



6 comentarios

Paco Penas -

Mais que resiñación o que fai falla é moito amor propio. Aos cuarenta empezo a entender moitas cousas, empezo a vivir moitas cousas...
Saúde Pedro.

Paco Penas -

Gañei peke, gañei uns cantos kilos e canas. Sempre digo que vivo na millor das idades posibles, Seguireino a dicir mentras viva. Grazas polo aloumiño.

Paco Penas -

¡eiiii..anxo da garda! ese neno traveso non se perde, o que pasa é que agora case sempre está dormido.
Espero que podamos vernos prontiño.

acedre -

Envellecemos co tempo e non e tan malo...se consideramos a opcion que nos queda.

peke -

Coma os bos viños gañaches co tempo.

Anxo -

Paco paquillo, a verda e que o tempo pasa para todos, se me viras a min.....Pero eu sigo vendo unhos ollos de un neno traveso de Dorvisou. Unha perta do teu amigo.