Blogia
DoRViSou

oS LiBRoS aRDeN MaL

IMG_4233
aMPLiaR FoTo
Fai uns días, escoitando ao amigo Pawley, alguén chamaba o programa extrarradio para recomendar un libro "tres segundos de memoria " de Diego Ameixeiras. Cando, inocentemente, lle preguntaron se xa o léra contestou, que so a primeira páxina, pero que xa na primeira línea quedara impresionada...¡eso si é intuición!
Pois eu, despois de ler os tres primeiros capítulos de os libros arden mal, tamén teño dereito a recomendalo...Manuel Rivas, Suso de Toro e Xosé Vázquez Pintor son dos meus escritores preferidos, posiblemente porque reflexan como ninguén, ese escenario onde se forxaron os meu primeiros soños...
Xa sei que hay moitos outros que poderan cautivar o meu interés, mais os meus compromisos laborais non dan para moito máis...de aí, que o blog e a fotografía sexan como un exercicio de hixiene mental


5 comentarios

Paco Penas -

Minha Marinha...vostede entendeme ou ainda non?

Marinha de Allegue -

Vaia vaia, asi que era por hixiene mental..?.

As fotografías de portas ou ventás sempre son liberadoras invitan á apertura, gústanme.


Unha aperta.

Paco Penas -

Espero poder compartir mesa e mantel de papel contigo e com pawley,na minha querida Solaina de Piloño, no vindeiro vran...Un bico.

Mercedes Seixo -

Boas! pois eu tamén escoitei ese anaco do extrarradio, e tamén me chamou a atención eso de recomendar un libro só lendo a primeira páxina, pero hai libros que si que enganchan dende a primeira páxina. A mín gustaríame recomendar o de Lupe Gómez "Fisteus era un mundo" pq retrata a perfección mil momentos vividos na infancia, a mín encantoume. POla túa recomendación e pola do amigo Martin Pawley irei correndo mercar o novo de Rivas. Saúdos.