Blogia
DoRViSou

CoMiGo MeSMo...

Churrería

Deixoumo escrito fai uns días un mestre " que debería traballar nunha temática e non sair de aí". Algo como, reconstruir con certo criterio e orde o meu cuarto escuro. E coido que ten razón porque pensandoo un pouco, agora, cando xa me quedan poucos sacramentos que cumprir, teño a sensación de que aínda non rematei o álbum da primeira comuñón. Como se di popularmente "ando mamando na rolla de atrás".

Terei que buscar alimento para o meu espíritu máis alá da propia nitidez ou espello das cousas. Intentarei penetrar na trastenda da alma para fotografiar con poesía o mundo dos soños. Esgazarei roupas e as carnes nas silveiras dos camiños trepando rocas e valados, se fai falla, para reinventar a festa.

Por intentalo que non sexa, xa teño ganas de sentarme a falar con ese artista que disque levo dentro :-)

 


 

3 comentarios

Paco Penas -

Bueno, os tres tedes moita razón :-)
O que si teño por certo é que mirando os traballos doutros, aprendes.
Un cesto de bicos.

Marinha de Allegue -

Concordo con Peke hai moito para onde mirar...

Unha aperta artista.
:)

peke -

Discrepo do teu mestre porque me gusta a túa variedade temática. Non lle fagas caso e sigue disperso.