Blogia
DoRViSou

MaR aDeNTRo

<center>MaR aDeNTRo</center>
Decíame unha muller galega que fora ver mar adentro e que moito se reíra. Hoxe fun a vela e mesmo estou pensando si se habría equivocado de porta porque eu de reirme, case nada, máis ben sereno e reflexivo porque a vida, a morte e o amor son cousas moi sérias, ou non?. Até unha bágoa aflorou nese intre no que Ramón se despedía do seu sobriño e da sua cuñada.
Atopéime con un Ramón Sampedro de poucas e profundas palabras, que con certa retranca sempre alcanzaban á máis sublime das mensaxes.
Eu, que nestes últimos anos só vou o cine nas sesións infantiles, quedei satisfeito. Gústoume e quédome coas sensacións anque non sexa quén de transcribilas aquí e agora.
Só decir que ao sair encendin un pitillo, non co pretexto de que me matara, cruceime con un señor que ía en silla de rodas, pasou unha ambulancia nunha emerxencia e mesmo cando arranquei co coche tiven que cederlle o paso a un cura, facendo toda esta realidade que me sentira, por un intre, un pouco confuso neste mundo. Volverei ó cine e que se vaia preparando Pawley que vai quedar sen choio. Non é unha broma (quería decir "non, é unha broma)
"

3 comentarios

peke -

¿Segues colgando fotos feitas coa dixital?
(Coñezo a historia pero non vin a peli).

dorvisou -

A min da película sorprendeume esa atmósfera tan galaica na que se recrea a hestoria de Sampedro. Di moito a favor da capacidade de Almenabar.

Si peke, en duas mañans fun capaz de sacar unhas catrocentas fotos. A tarxeta da cámara tiña unha capacidade para setecentas, eu ía como un tolo cunha metralleta disparando contra todo aquelo que se movía ó meu arredor. Esta foto saqueina poñéndome na punta dos pes para superar un pequeno valado dunhas obras. De ahí que lle falte un pouquiño de nitidez, anque a min me gusta.
Por certo, envieiche un correo e fóime devolto, algo faría mal, volverei a intentalo...

pepe penas -

Xa fai tempo que coñecía a historia de Ramón...endexamais me fixo rir..e a pelicula tampouco...