Blogia
DoRViSou

iNTRaMuRoS ...

mulleres galegas_9-1

Cando me quedo a durmir na casa do meu amigo "Barrigote" en Compostela, sempre me desperto coas ansias de ir a ventá que da cara o interior do convento de clausura de Belvís, para sumirme nunha catarse limpadora vendo as monxas sachala horta .
Cóntame o meu amigo que noutros tempos as monxas procedian das familias da clase media pero que agora había poucas, que adicaban o seu tempo a oración, a facer melindres... que cosían, non sei se para Zara ou quen e tamén facian as óstias para a grande maioría das igrexas compostelanas. Pero que este último negocio íalle a pique por culpa da política de Zapatero que redimía el só case tódolos pecados. ...
Tamén me dixo que só se vían por fora dúas ou tres, pero que sempre traballaba a mesma.
Non me fixo falta cavilar moito para darme conta que a sua caterva está gobernado polo mesmo patrón que a nosa,
en canto a que traballa unha e mandan catro.
De tódolos xeitos, nesa horta nótase que falta un home para cortala herba :-)

5 comentarios

Paco Penas -

¡Que perverso, tio!...unas novicias revoloteando no calmarían tanta ansiedad.
¡Como se nota que ya no hay turistas por Menorca! :-)
Un abrazo Sergio.

Pedriño esta é unha estampa da Aldea Sagrada, como lle chama Peke. Dentro deses muros hai moitas historias interesantes que descoñecemos...ou, ao millor non, ¿quen sabe?
Saúde e moitos nenos.

Paco Penas -

Eu penso que si, baixandesde o mercado de Santiago, polo calexon das trompas sube ata o seminario menor e alí ao ladiño esta o convento de clausura e o outro lado da horta o parque de trisca con ese edificio dun escultor americano que non recordo o nome.

paideleo -

Unha foto carregada de información.

Sergio -

Pues vaya vistas que tiene "barrigote" , que pena que los jóvenes ya no tienen vocación , ganaría mucho con unas novicias revoloteando por ese huerto...
Saludos amigo!

pepe penas -

Pero esa foto non é dende o convento de Belvis..¿nonon?.¿ou si?