Blogia
DoRViSou

MR. Nau-FRaGó

IMG_5225

Zoom

Se tivese que elexir tres cousas para irme a unha ilha deserta, a primeira sería unha botella de Dalmau

 

A segunda sería unha moneca hinchable ¿e por que?, pois para falar con ela...

Non, é unha broma, as monecas hinchables non falan. Levariaa só por unha cuestión de tipo fisiolóxico e do máis egocéntrico. ¿ ...ou acaso, beben viño as monecas hinchables?

E a terceira cousa, sería a minha cámara de fotos.

... e que non só de viño vai vivir o home.

6 comentarios

bolvoretq -

Paquiño, lendo a tua filosofia, fixeche entrar en calor o meu corazón,en galicia haiche moita.....neve, que Deus che conserve esa grande cachola que che dou. queroche sempre.

mer -

Gustoume a razonable reflexión de paideleo, pero sinto informaros que normalmente se quedas nunha illa deserta, será por naufraxio ou calquera outra causa accidental e para nada programada, co cal penso eu que non hai moitas posibilidades de elixir con qué nos quedaríamos... en todo o caso eu quedaría co que puidese e coa esperanza de que alguén me atopase... a esperanza disque é o último que se perde.

unha aperta

Paco Penas -

Emi, reirse es una necesidad. Aveces, incluso es lo que nos hace diferentes de otros animales :-)

Peke, unha terapia para combatir o agotamento do mes de Agosto, chegas á casa cansado e aburrido de traballar, exprimes un pouco o cerebro e todo isto é o zume.

¡Vas ti avíado, Pedriño, si esperas que alguén vaia recollelo fiambre a tempo!

Bicos e apertas a todos.

peke -

Pois si que escribiches e fotografaches desde que non veño por aquí. Bicos grandes.

eMi -

JAJAJA, me mondo. Gracias por los buenos ratos.

paideleo -

Pois eu levaría unha botelle de viño, papel e boli. Bebería o viño, escribiría unha mensaxe pedindo auxilio e meteríaa na botella.
Un saúdo.