Blogia
DoRViSou

o Que eu QueRo SeR QuaNDo FoR GRaNDe

<center>o Que eu QueRo SeR QuaNDo FoR GRaNDe</center>
Andaba eu na quarta classe e fiz uma redacaâo
sobre o que eu quería ser un día quándo crecesse.

Quero ser un marinheiro, sulcar o azul mar
vaguear de porto en porto até un día me cansar.
Quero ser un santimbanco, saber truques e cantigas,
ser un dos que sobe ao palco e encanta as raparigas.

A sessôra chamou-me ao cadro e deixoume descomposto,
Ó meninho atolombado, que gracinha de mau gosto.

Là fizz outra redacçâo, quero ser funcionário
ser zeloso, ter patrâo, deitar cedo e ter horário
ser un barquinho apagado sem prazer em navegar
humilde e ben comportado sem fazer ondas no mar.

A sessôra bateu palmas e deu-me muitos louvores
apontu-me como exemplo e passou-me con quince valores.
(Rui Veloso&os samurais)

12 comentarios

mad -

¿Como o noso?
Muitos beixos mais

dorvisou -

Algunhas das suas cancions son himnos para min. A paixâo é unha das minhas preferidas. Hai grandes amores que polo feito de non ser correspondidos non deixan de ser amores...

mad -

Dorvisou, muitas gracais polo enlace (non sei si é así). Ando mirándola... Faime o favor de escribirme en galego, que o entendo ben e así vou "practicando"...
Vou ver si encargo algun dos albums, gustoeme muito, muito...
Muitos beixos

dorvisou -

algún día tamén voltaremos a ser ananos outra vez. Esquenceremos da lección e das obrigas para xogar o tute e tomalo sol.

caladinha -

E cando sexa pequeno?

dorvisou -

A páxina é www.ruiveloso.net

Anónimo -

Si peke. Fai uns anos artellei un pequeno laboratorio xunto con Uxio e poñémonos a revelar as nosas fotos mais o "neno" pronto perdeu a ilusión porque lle resultaba aburrido i eu tampouco tiña moito tempo. Ao final quedou todo abandoado na procura de mellores ventos.
Rui Veloso é o pai do rock portugués, escomenzou a finais dos setenta e ainda anda a dar guerra.

mad, lo mío con Rui Veloso fue un flechazo en toda regla. Las letras de sus canciones, que en su mayoria son de Carlos Tê, son reales como la vida misma. En esta página podrás encontrar muchas cosas del y también escuchar pedacitos de sus canciones. A paixâo, non hai estrelas no ceu, o prometido é devido...
Te vas a discografia, sección de albuns y apuntas al mingus&samurais 1990 y me cuentas que te parece.

Os pais tamén nos pasa algo parecido, E fodido ter que darlle a entender que fagan o que nos decimos e non o que nos fixemos. Mira, para min que o meu fillo de dazaoito me escoite, xa ten mérito. Eu non escoitaba a ninguén...así me foi.
Biquiños muralliña.

muralla -

Ay, o que ten que finxir unha mestra, pra facer o seu papel e quedar ben, cando a ila tamén lle iria mais a primeira parte ca segunda...
Precioso e preciosa foto.
Un abrazo.Muralla

mad -

Es precioso. Voy a buscar por ahí, a ver si le puedo poner música, porque entonces ya puede ser la muerte...
Beixiños

peke -

¿A foto fixéchela ti?

peke -

Encantoume. :)