Blogia
DoRViSou

¡oHLaLa...TaJiNaSTeS!

IMG_6355
O Tajinaste é unha planta que vin por primeira vez en Canarias. Alguén me dixera que eran plantas que precisaban de certa altitude para alcanzala plenitude e vendo estes exemplares que encontrei fai uns días, pode ser ben certo.
Eu rematara de almorzar como os reis e sain a dar un paseo polos viñedos da bodega do restaurante Tierra de Frontos , cando me encontrei con estas señoritas e non puden máis que fotografialas para que, cando os efluvios do viño menguaran, saber que aquela beleza que cautivara os meus sentidos fora verdade.
Téñoos vistos vermellos e ata o ano pasado en Galicia, concretamente no xardín dun amigo en Dorvisou atopei unha cor violeta que si me deixou traspapelado. Pero así,con esa alegría de cores e no mes de xaneiro, non recordo.

8 comentarios

rifenha -

Menos mal que li o seu comentário sobre essas duas "senhoritas", porque quando vi a foto, semelharom-me símbolos fálicos...

Kike -

Las imágenes y tus palabras son bonitas... Espero que podamos compartir más pensamientos.

Saludos.

Paco Penas -

Gracias Pepe.

pepe penas -

O que pasa coa miña paxina e que hai veces que está caido o carallo do servidor..escapei dun, e non sei non sei...non vaia ser que sexa cousa de meigas. volvede a probar. Desta vez falo dun paisano noso.

Paco Penas -

Si home si... Pedriño, non lle digas nada que che bota os cans...a min chamoume burro e non sei cantas cousas máis...jeje.

paideleo -

Fermosa pranta.
Unha cousa, cando intento abrir a páxina nova de Pepe Penas sáeme unha de ciencia en inglés... unha cousa rara.

Paco Penas -

Si Pepiño, pasei as vacacións nunha lagoa, nun lagar...jaja,
Agora xa retomei o pulso do máis terrenal...entrar ás doce...sair ás catro...entrar ás doce...sair ás catro...entrar ás doce...
Unha aperta

pepe penas -

Bonita planta e bonita foto. ¿Cando comes bebes viño só ou rebaixalo con auga da Fonte de Novello?.
Unha aperta